Bicikli Prodaja



Blog Bicikli Prodaja pruža korisne informacije  o prodaji i kupovini bicikala. Sadržaji tekstova u vezi su sa biciklima, biciklističkom opremom i svakodnevnim potrebama i problemima sa kojima se biciklisti susreću. Tekstovi su pisani na osnovu iskustava autora bloga i informacija dostupnih u elektronskim i drugim medijima. Ovaj blog ne prodaje niti kupuje bicikle već predlaže kako da se na kvalitetan i dobar način obavlja kupovina odnosno prodaja bicikala. Ako ste vlasnik prodavnice bicikala  ili ste biciklista koji jednostavno želi kupiti ili prodati svoj stari bicikl ovaj blog vam u tome može pomoći.

Prodaja bicikala kao što ste već sigurno zapazili (ako ste biciklista) nije posao na kome se na lak i brz način moze zaraditi. Medjutim od prodaje bicikala a samim tim i njihove upotrebe veliku korist mogu imati država, ljudi koji voze bicikle  i društvo u celini. O ovome možete pročitati na stranici bicikli. Ako je tako zašto prodaja bicikala ne bi bila unosan posao?

Kako to postići?

Onako kako se to radi u svim bolje  organizovanim sportovima.

Blog Bicikli Prodaja predlaže vam ono što je već provereno, a reč je o sledećem:

Za postizanje navedenog cilja potrebno je udruživanje svih kojima je prodaja bicikli, servis i iznajmljivanje glavni ili dodatni biznis. Zatim u saradnji sa biciklističkim klubovima i organizacijama potrebno je tzv. mirnu sezonu za voznju bicikla (zimski period) pretvoriti u takmičarsku u zatvorenim prostorima, sportskim dvoranama i većim školskim salama. Ciljna grupa su kao i u drugim sportovima deca i omladina. Takmičenja se mogu organizovati u više biciklističkih disciplina ili kombinovano, podeljena po uzrastima i rangirana po stepenovanom sistemu. Npr. treba prvo pobediti u svojoj opštni, zatim na nivou grada , a zatim šire. Svaka pobeda donosi neku nagradu. Takmičenja je potrebno propratiti odgovarajućom reklamnom kampanjom, reklamiranjem bicikala na samim takmičenjima i svim onim što spada u domen sportskog marketinga. Organizacija svega navedenog ocigledno nije lak zadatak, ali se na duzi rok itekako isplati. Prodaja bicikala, a samim tim i korist od njihove upotrebe bila bi očigledno vidljiva.

No, možda vi želite da zaradite , a da pri tom ništa ne uložite. Takve ponude u neograničenom broju možete pronaći na raznim internet stranicama. Nažalost prodaja bicikala je ozbiljan posao koji zahteva gore opisani pristup jer se sa razvojem navike da se nešto koristi započinje u detinjstvu. Imajte na umu da prodaja mercedesa, pežoa i drugih automobila započinje prodajom automobila igračaka  (kopijama njihovih modela) koji se deci kupuju vec od druge ili  treće godine. Prodaja bicikala očigledno nije nešto što treba da odstupa od navedenog. 

Neko će od onih koji se udruže u cilju  popularizacije i prodaje bicikala  imati veću, a neko manju korist, ali prodaja bicikala, potreba za njihovim servisom i iznajmljivanjem će se povećati i generalno svi će imati korist.

Suština u poslu koji se naziva prodaja bicikli nije u otvaranju biciklističkih radnji već u stvaranju pogodne društvene klime za prodaju bicikli. Otvaranje radnji je najlakši deo.

Glavna prepreka u pokretanju gore navedenih programa popularizacije korišćenja bicikli i većine drugih poslova je pogrešna ideja da u svakom poslu sve mora savršeno funkcionisati. Jedan filosof  je rekao: “Čovek je nesavršeno i nedovršeno biće! “ Dakle ako bi se u svakom poslu čekalo da se popravi ekonomska situacija, politička ili vremenska klima i sl. nikakav posao u bilo kom društvu ne bi se mogao obavljati. 

Blog Bicikli Prodaja nastoji da se takav stav izmeni,  a to znači da se prodaja bicikli sveobuhvatno društveno sagleda i vrši na drugačiji način. Šta to konkretno znači? Znači da se bicikli ne prodaju samo u prodavnicama, robnim kućama, servisima već i na tzv. sivom tržištu, preko novina, putem internet oglasa i sl. Mogućnost da na svim tim mestima prodaja bicikala bude  korektna u direktnoj je vezi sa povećanjem njihove prodaje. Kako? Ako se bicikl može lako, brzo, korektno prodati ili kupiti npr. putem internet oglasa, stari bicikl ili onaj koji se vozi par godina lako se može zameniti kupovinom novog. Uvodjenjem prakse da se svi bicikli putem oglasa prodaju uz prikaz slike bicikla i  potvrde nekog od servisa o njegovom stanju ovo se može u znatnoj meri ostvariti.

Servisi bi za izdavanje potvrda (izveštaja o stanju bicikla) dobijali odgovarajuću novčanu naknadu i vodili evidenciju o istim, a  na zahtev potencijalnog kupca mogli bi da potvrde da se  bicikl nalazi u stanju kako je navedeno u oglasu. Na internetu bi se mogla  napraviti i svojevrsna baza podataka u koju bi servisi unosili svoje izveštaje, a kupcima bi bili dostupni na uvid. Servisi bi uzimali lične podatke onoga ko prodaje bicikl, serijski broj i tip bicikla, što bi pomoglo onima koji se bave kradjom bicikala da ne rade taj "posao". Saradnja policije i servisa i biciklističkih saveza bi u ovom pogledu bila logična a to pretpostavlja medjusobnu dostupnost navedenih podataka. Malo edukacije biciklista u svemu ovome bi dobro došlo (preko medija naravno) jer pri eventualnoj kradji važno je da negde imaju zapisan  serijski broj svog bicikla. Uz to malo zakonskih propisa bi pomoglo u vidu zabrane prodaje bicikala bez serijskog broja i onih za koje se nema potvrda vlasništva.


Za početak uvodjenja korektnosti kod prodaje odnosno kupovine bicikla to bi bilo dovoljno.

Medjutim, verovanje da bi prodaja bicikala na takav  način odvratila sve koji su zainteresovani da kupe kradeni bicikl suviše je idealistična, no takva se kupovina može učiniti krajnje nepoželjnom i rizičnom merama koje su lako sprovodljive. Na ovom mestu ih neću navoditi jer  izlaze iz okvira teme.

Ako, imate bolje predloge kako da se poboljša prodaja bicikala, napišite vaše ideje, sugestije ili komentare na prezentovane predloge. Blog Bicikli Prodaja vam želi prijatnu vožnju i svako dobro.