Ovaj futuristički naslov mogao bi postati stvarnost Novog Beograda. To bi u idealnoj perspektivi značilo da Novi Beograd odnosno njegovi žitelji žive sa manje stresa, mnogo vedrine, poverenja i da umesto automobila uglavnom koriste bicikl kao prevozno sredstvo do posla, prodavnica i rekreativno zabavnih mesta. Izgradnjom većeg broja biciklističkih staza Novi Beograd je krenuo ka toj perspektivi ali da bi u nju ušao i imao korist kao npr. Amsterdam potrebno je da se u njemu pokrene velika, neprekidna, dugogodišnja popularizacija biciklizma.
To znači jednom mesečno organizovanje rekreativnih biciklistickih vožnji novobeogradskim ulicama i biciklističkim stazama. Postavljanje video nadzora na mestima za parkiranje bicikala, uvodjenje registracije i oduzimanje bicikala koji se voze i prodaju bez registarskih isprava. Organizovanje raznih oblika biciklističkih takmičenja za decu i omladinu u zatvorenim prostorima tokom zimskog perioda.
Pored navedenog potrebno je omogućiti korišćenje tzv. gradskih bicikala na iznajmljivanje u cilju prevoza i lakšeg obilaska gradskih turističkih zona. Na parkinzima gradskih bicikala podrazumeva se instaliranje automata koji nude kupovinu mapa biciklističkih staza i puteva, na kojima su označena mesta hostela, restorana, atraktivnih turističkih lokacija, bicikl servisa i sl..
Iako sada sve ovo izgleda kao futuristička ideja, kada se izgrade novi mostovi preko Save i Dunava, za samo par godina ona može postati deo života novobeogradjana.
Za sada bicikli i biciklizam u N. Beogradu postoje samo kao sredstva potencijalnih mogućnosti kojima bi se život mogao bolje i zdravije urediti. Upotreba bicikala u N. Beogradu znatno je manja od koristi koja bi se realizacijom prethodno predstavljene vizije u svakodnevnom životu novobeogradjana mogla ostvariti..